Garantie & Klachten
We staan achter onze sieraden
We doen er alles aan om onze sieraden in perfecte staat bij je te bezorgen. Maar het kan helaas een keer gebeuren dat er iets misgaat tijdens het transport, of dat er een ander probleem ontstaat waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Volgens het Europese recht ben je beschermd bij gebreken die binnen twee jaar na levering aan het licht komen. In Nederland kun je bovendien aanvullende rechten hebben.
Ontdek je een probleem met je sieraad? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten – het liefst binnen twee maanden nadat je het hebt opgemerkt. In enkele gevallen is een langere termijn ook nog acceptabel.
Als je ons op tijd informeert, zorgen wij voor een passende oplossing: kosteloze reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studiodefin.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.